Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Mobil Online İşlem Merkezi

Geri Dön

TTNET Online İşlem Merkezi uygulamasının iPhone cihazları ve wap destekli tüm cihazlarda kullanılabilen mobil versiyonudur. Web'den yaptığınız işlemleri cep telefonunuzdan da yapabilmenizi sağlar.

iPhone cihazlarınızdan ve wap'ı destekleyen tüm mobilcihazlardan kullanılabilir.

iPhone cihazınızdan App.Store'da yer alan Online İşlemler uygulamasını seçerek uygulamayı ücretsiz indirebilir ya da wap.ttnet.com.tr adresinden wap uygulamasına erişebilirsiniz.

Uygulamaya Iphone cihazınıa indirdiğiniz Online İşlemler aplikasyonundan veya wap aracılığı ile giriş için TTNET Tek Şifre'de kullandığınız kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.

Uygulama ile ilgili bir sorun olduğunda 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri'ni arayıp, destek alabilirsiniz.

Uygulamaya yalnızca TTNET Tek Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.​

Uygulamayı Apple Store'dan ücretsiz indirebilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Uygulamada mevcut paket değiştirildiğinde paket değişikliği anında gerçekleştirilmekle birlikte faturaya takip eden ay yansıyacaktır.

İçinde bulunulan ay içerisinde paket değişikliği yapıldığı takdirde farklı bir pakete geçiş bir sonraki ay yapılabilmektedir.

TTNET Tek Şifre'ye üye olmak için iphone uygulamasında ve wap kanalında uygulama ekranında yer alan 'Üye Ol' linkine tıklayarak 'Yeni Üyelik' sayfasını ziyaret edip, kişisel bilgilerinizi ve geçerli e-posta adresinizi girmeniz ve bir şifre seçmeniz yeterlidir. Üyelik işlemini tamamlayıp, 'Kaydet' butonuna tıkladığınızda, cep telefonunuza aktivasyon kodu gönderilecektir. Aktivasyon işlemini tamamlamak için gelen kodu bir sonraki ekrandaki aktivasyon kodu alanına giriniz. Aktivasyon kodunu eksiksiz ve doğru girdiyseniz Tek Şifreniz ve Tek Şifre kullanıcı isminiz ile giriş yapabilirsiniz.

Aktivasyon kodunu girdiğiniz GSM Numarasına ulaşmadı ise, tekrar gönder butonuna tıklayarak yeni kod isteyiniz.

Tek Şifre kayıt işlemini tamamladıktan sonra 24 saat içinde aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Aktivasyon onay işlemini tamamlamamanız durumunda, üyelik kaydınız iptal edilecektir ve tekrar yeni üye kaydı yapmanız gerekmektedir.

ADSL bilgilerinizi verirken e-posta adresinizi yanlış girdiyseniz, e-posta adresi düzeltmesi için 444 0 375 Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri'ni aramamanız durumunda, aynı ADSL Kullanıcı Adı ve Şifrenizle yeni hesap oluşturabilmeniz için, 24 saat beklemeniz gerekmektedir. 24 saatin sonunda, oluşturduğunuz üyelik kaydı iptal edilecektir.

Şifrenizi unutmanız halinde şifrenizi girdiğiniz sayfadaki 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayınız. Açılan sayfaya Kullanıcı Adınızı ve GSM numaranızı girerek "Gönder" tuşuna basınız. GSM Numaranıza yeni şifreniz gönderilecek. Yeni gelen şifre ile giriş ekranından tekrar giriş yapmayı deneyiniz.

Aynı cihazdan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her işlemin sonunda oturumunuzu kapatmak üzere tüm ekranların sağ üstünde yer alan Ayarlar sayfasında "Çıkış Yap" bağlantısını tıklamanız gerekmektedir. Daha sonra farklı bir kullanıcı adı ve şifreyle yeniden üye girişi yapabilirsiniz.​